Nasza
firma
rozpoczęła
działalność
od
prowadzenia
niedużej
wulkanizacji
na
Warszawskim
Mokotowie.
Po
upływie
paru
lat
dzięki
zaufaniu
naszych
klientów
oraz
zdobytemu
doświadczeniu
mogliśmy
poszerzać
swoja
ofertę.
Dzisiaj
oprócz
typowej
wulkanizacji
oferujemy
kompleksowa
naprawę
felg
stalowych
i
aluminiowych
oraz
pełen
serwis
samochodowy
włącznie
ze
stanowiskiem
do
kontroli
oraz
regulacji
geometrii
kół.
Ostatnio
naszej
oferty
doszły
pozycje
związane
z
piaskowaniem
i
malowaniem
proszkowym
oraz
pompowaniem
kół
Azotem.
Sezonowa
wymiana
opon
przebiega
w
zaplanowany
sposób,
pozostawiane
w
depozycje
opony /
koła
maja
swoje
miejsce.
Nasz
serwis
wyposażony
jest w
nowoczesne
urządzenia;
komputerową
wyważarkę,
montażownice
do felg
stalowych
oraz
wyspecjalizowaną
montażownice
do felg
aluminiowych
BUTLER
AIRDRAULIC.
Olbrzymią
uwagę
przywiązujemy
narzędzią
których
używamy,
w naszym
serwisie
nie
znajdzie
się
tanich
urządzeń
oraz
narzędzi.
Trzeba
pamiętać
że np.
tanie
pompki
do
pompowania
kół
okłamują
nawet o
1
atmosferę,
tanie
nasadki
niszczą
nakrętki
/
śruby..
Dobre
serwisy
w tym
nasz
ustrzega
się tego
typu
ustrzegają
się tego
typu
wpadek.
Zasadą
naszego
serwisu
oraz
tradycja
jest
dokręcanie
felg
aluminiowych
kluczem
dynamometrycznym
wg.
zaleceń
producentów.
Warto o
tym
pamiętać
ponieważ
w łatwy
sposób
można
uszkodzić
felgi
oraz
gwinty w
piastach.
Ciśnienie
powietrza
w oponie
jest
jednym z
głównych
czynników
mających
wpływ na
zużycie
opony.
Można
stwierdzić,
iż dobór
właściwego
ciśnienia
w oponie
jest
kluczem
do
uzyskania
długiej
i
bezawaryjnej
eksploatacji.
Istnieje
kilka
ogólnych
zasad,
których
stosowanie
wydatnie
przyczynia
się do
przedłużenia
żywotności
opon.
-
Utrzymywanie
prawidłowego
ciśnienia
zalecanego
przez
producenta
opon i
pojazdu.
Powinno
być one
dostosowane
do
rzeczywistego
obciążenia
i
prędkości
pojazdu.
-
Sprawdzanie
ciśnienia
powietrza
regularnie
raz w
tygodniu
(szczególnie
przed
dłuższymi
podróżami).
Bądź
napompuj
koła
azotem.
-
Pomiaru
dokonujemy
zawsze
na
zimnym
kole,
gdyż
podczas
jazdy
koło
nagrzewa
się a
ciśnienie
powietrza
w oponie
rośnie.
I tak
ciśnienie
z 200
kPa przy
temperaturze
20
stopni
Celsjusza
po
podgrzaniu
koła do
80
stopni
Celsjusza
rośnie
do 266
kPa.
- Przy
montażu
nowych
opon
wymieniać
wentyle
na nowe.
Na co ma
wpływ
ciśnienia
w oponie
?
- Na
amortyzację
-
komfort
jazdy
- Na
kierowalność
-
bezpieczeństwo
- Na
przyczepność
- droga
hamowania
- Na
opory
toczenia
-
zużycie
paliwa
- Na
odporność
opony na
uszkodzenia
bezawaryjność
- Na
nagrzewanie
się
opony
- Na
przebiegi.
Najdłuższe
przebiegi
uzyskują
opony
wówczas,
gdy
pracują
w
optymalnych
warunkach,
gdyż
tylko
wtedy
czoło
bieżnika
przylega
do
podłoża
na całej
szerokości.
Optymalne
ciśnienie
powietrza
w oponie
zapewnia
wymagany
komfort
jazdy
przy
najmniejszych
oporach
toczenia.
Ciśnienie
powinno
być
sprawdzane
regularnie
co 14
dni na
zimnych
oponach.
Należy
pamiętać
także o
oponie
zapasowej.
Niewłaściwe
ciśnienie
powoduje
przedwczesne
oraz /
lub
nierówne
zużycie
bieżnika.
artykuł
reklamowy
|